Delivery and return

Levering

We doen ons uiterste best om de E-Bikes zo snel mogelijk te leveren. Zo kunt u na uw bestelling uw E-Bike verwachten binnen 3-5 werkdagen.

Wenst u de E-Bike geleverd te hebben op een ander adres? Tijdens de bestelling vragen we u om uw gegevens, hier kunt u een ander adres opgeven.

Leverancier

Voor een snelle en veilige verzending werkt Twocycle samen met Besseling. Onze leverancier neemt telefonisch contact met u op voor het tijdstip en datum van de levering van uw E-Bike. 

Ruilen en retourneren

Uw bestelling wordt met zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar wens is. U kunt het product dan ruilen of retourneren.

De adviesprijzen die we in onze webshop hanteren zijn inclusief verzendskosten en montage kosten. Zo word uw e-bike voor 90% rijklaar geleverd!
Bij een retour van de bestelling zijn de kosten voor u als verzender van het product. Dat betekend dat Twocyle €42,50 in rekening brengt wanneer u uw product retour stuurt. 

Retourneren online aankoop

Als u het bestelde artikel toch niet wilt, kunt u het binnen veertien (14) dagen na aflevering, zonder opgaaf van reden, retour sturen naar de Twocycle. U krijgt dan de aankoopprijs terugbetaald. Zorg dat het artikel onbeschadigd, ongebruikt en met orginele verpakking verstuurd wordt naar Twocycle.

Voeg daar bij in ieder geval toe:

– de originele factuur/bestelbevesting;
– Download het retourformulier en stuur deze
mee met de retour verzending.

Het terugsturen van online producten is voor eigen rekening. Het terugsturen is tevens op eigen risico dus zorg voor een deugdelijke verpakking. Overweeg ook een track en trace code voor als de verzender het pakketje kwijtraakt. U ontvangt de aankoopprijs uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de goederen retour op uw bankrekening.

Voorwaarden bij ruilen en retourneren van internetbestellingen:
  • Binnen 14 dagen nadat uw bestelling bij u is aangeboden voor aflevering;
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt,  gedragen of beschadigd;
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
Artikel defect bij ontvangst of verkeerd artikel ontvangen

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Of is het door u bestelde artikel defect? Neem dan contact op met Twocycle.nl. De gegevens van de Twocycle staan op uw bestelbevestiging en op de website. De winkel zorgt ervoor in overleg met u dat dit naar uw tevredenheid opgelost wordt.

Contact opnemen over online bestelling of reservering

Voor vragen over uw online bestelling of reservering verwijzen we u graag door naar onze contactpagina.